بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

می گفتم با خودم...!

                                     می گفتم با خودم دیگه بُریدم!  

                                      دیــگه به آخر‌ ِ جاده رسیدم!   

                                     نفس های ِ ضعیفِت آخرین بود

                                       فقط غم تنهایی آروم ُ آروم 

                                    تمومِ‌لحظه هام حسرتُ افسوس 

                                     منُ بغضُ شبُ سوسویِ فانوس  

                                    تو وقتی که همه تنهام گذاشتن 

                                    دلم کَندَن ز ِ جا پا روش گذاشتن

                                   یکی پیداش شدُ قفس رو باز کرد 

                                     تو اوجِ بی صدایی ها صدام کرد

                              یکی اومد که دوست داشتن می فهمید

                                        منُ از اون منِ مُرده جدا کرد 

                                 نمی خوام که بره هیچ وقت ز دستم

                                 فقط اون می دونه که خیلی خسته م   

                                                           ...

                                                             

                                         

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره! دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ق.ظ http://paeiz66.blogsky.com/

قهر نکن عشق ِ من!
قهر ِ تو آتیشمه!
من نمی خوام بسوزم!
وقتی دلت پیشمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد