بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

هَـــــفت!

دی:  

باز مَن تصــــمیم گرفتم اَز شنبه شروع کنم به دَرسیدن!  

دی: 

خدا‌یــی خودمم گذاشتَم سَرِ کار! دی: 

الان فقط دلَم می خواد زودتَر این دو ماهِ باقی مونده هم بگذرهُ‌ یه نفسِ‌ راحتــ بکشَم!  

سیزده بـــِدَر خوبی بود!  

 عصــــــــر که اومدم خونه آقـــــــایی بـــــِم زنگـــــــیدُ کلی حرفیـــد باهام! دی: 

ولـــی ...!  

الان خیلی نگرانم!  

چون دیشــــــب آقاااایی مُ بردن! دی: 

داشتیــــــم میحرفیدیم تقریباْ ساعَتِ ۱۱.۳۰ ایـــــنا بود که اومدن دنبالشُ بردنش کَرَج!‌دی:..! 

خُ نمی خواستم بره!  شَب بود خُ!‌ولــــــــی باید می رفت!‌ 

  

تو فکرِ اینم که دُکی پاشُد اومـــــد گفت چی کار کردی تو این ۲۰ روز چی باید بــــــِش بگم؟!  یعنی چی دارم که بــــِش بگم!

بگم کلی بلاگـــ‌خوندم! رمانِ خانـــــــــومُ تموم کردم!‌ مسافرتــــ رفتم!‌ مهمونــــی رفتم! سیزده بدر زدم بیرون!   

آره من کلی حرف دارم واسَش !باید بدونه شاُ بااستعدادش چقدر پیشرفتـــ داشته!!! تو هر زمینه ای پیــــــشرفت داشته الــاّ درس!  

کُلُــهُم  تو این تعطیلاتــــــ ۱۰ ساعت هم درس نخوندم!‌در صورتیکه باید روزی ۱۰ ساعتـــــ میخوندم! بغض!  

میخوام برم کتابایِ پیامِ نورُ بگیرم بـــــــَلکه اونُ بقبـــــــولَم!  

 

 

اشتباهاتــــــِ پارسالِ مَن::: 

تابســــتونمُ از دست دادم!  

کلِ کلاسایِ‌ موسسه رو تو رشته ی تجربی ثبتـــــِ نام کردم درصورتیکه رشته م زبان بودُ سَر ِ کلاسا فقط حرف زدم!‌بدونِ یاد گرفتنِ‌ حتی یک کلمه!   ::یه میلیون اینجا ضرر زدم به بابا! ::

پبشَ مُ غیرِ حضوری برداشتم! بخاطرِ یک ماه مدرسه رفتن ::۲۵۰ تومن دادم به مدرسه! :: 

رفتم پیشِ مشاورُ طبقِ بنامه هاش پیش نرفتم! ::۴۰۰ تومن::

آزمونایِ قلم چیُ ثبتِ نامیدم!  

درس نخوندم!  

از بحــــثِ مالی ش که بگذریمـ خیلی در حقِ خودم نامردی کردم!    

.

کاش آدم می شُدَم!‌کـــــــــــاش!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
√یادداشت های خانوم فـــ جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://flute.blogfa.com

خب حالا اقاییت رفت کرج.... کجا مگه رفت:دی از دست تو دختر

دی:
نووووموخام! خوووووووو شبِ سیزده بدر ! جاده ها!‌ مامان!‌


راستی پازلم اَرگــــــــِ بَمِ!

√یادداشت های خانوم فـــ جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

خب کار نداری بشین بخون
غیر حضوری ؟؟؟ خب می رفتی م خوندی... رشته ات فنی که نبوده؟ ینی هنرستان بودی؟ کلن بیا توضیح بده

خُب نمی شه خُب!
نه دبیرستانی بودم!
کنکورُ منحصراْ زبان شرکتیدم!
ببچشید وبای بلاگفا باز نمیشه واس همین اینجا می جوابم! بغض!

خانوم تی تــاپ√ جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ

یکی من میدرسم یکی تو:دی
من که هوووووووووووچی!!

دی:
منم هوووچی

مریم یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

می خوندی گلم...اینکه آدم بعد پشیمون شه بده...
ولی زبان قبول می شی ایشالله

من و تو یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://ashnaiyeabani.blogfa.com

سلام شاُ ،خوفی؟؟؟بچه انقد درس نخون پروفسور شدیا:دی
آقایی حالا برگشت؟؟؟ یا هنوز کرجِ؟

ماهی تنها یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اسمتونم نتونستم بخونم
به منم سر بزن خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد