بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

اندر احوالاتِ یک عدد بچه کنکوری!

هفته پیـــش که دُکــی‌ اومد اینجــا کلــی راجع به سوســ.ـک ُ‌ م و ش باهام حرفیدیم!‌ در پایان دُکی فرمایش فرمودن که اگه کســــی جزوه ای کتـــابی چیــــزی لـازم داره لیســـت کنه که هفـــته دیگه که میاد اَز شَهر براش بیـــاره!

مـــا هَم یک عدد لیستـــ بُلَند بالـا از جزواتـــ خبره ترین اساتیـــد شَهر تهیه نموده و به دُکی ژووونمون ارائه نمودیـــم!

این هفته آمد! دیروز آمد!‌برخلـافــِ انتظارمان کتابی برایمان آورد! خوشحالــمان نمود!‌

کلی با دُکی راجع به دوستام حرفیدم!

دُکی گفت نباید از دوستات انتظار داشته باشی! نباید تربیتشون کنی !

کُلُهُم از عرایضش دریافتم که خوبـــ بودنُ بد بودنِ آدما به خودشون مربـــوطِ!‌

کلی اَز اینجانبـــ تعریفـــ نمودن و رهسپارِ شَهر شدند! مثلـاْ گفتـــ کلی بین دوستاتــ محبوبی ُ هر کـی میاد پیشَم اَزت دلخور نیست!‌

یه مثالَم زد! گفتــ فک کن یکی میخواد بره مهمـــونی !‌از ترسِ اینکه اگه لِباسِ رنگــِ روشن بپوشه بهش بگن بــِت نمیاد مشکی می پوشه! ولــی تو اونی هستی که رنگــِ روشن َ رو می پوشی!

یعنی از ترسِ اینکه موفق نشی راهی که بقیه انتخابــ کردنُ در پیش نگرفتی !

دنبالِ چیزی رفتی که دوست داری!

خوشـــالم که یکی مثِ‌ دُکی هستـــ که متوجه تَکـــ بودن من و مظلوم واقع شدنم در بین این عزیــزان شده استـــ!

در کُل خوشــــالَم!‌

نگــار میگه نمی خوام امسال کنــکور بدم!‌ یه جورایــی کلی دُکی ُ دوس داره ُ نمی خواد این دیدار های هفته ای یکبار تموم بشه! خیلــی خره ؟مگه نه؟!!

آدم عـــاشق ِ مشاور ِ کنکورش بشه! یه جورایـــی جالــبِ !

راستی فک میکنید دُکی ِ ما چه جوریه؟!

چند سالشه؟

اصلـاْ خودِ من چه جوریم؟!

خیـــلی دوست دارم بدونم چه ذهنیــتی از من‌ُ دکی مُ دارید!  

 

 

 

 

 

یه سوال!

بین کَســی که دوستتون داره ُ دوسِش ندارین و کســـی که دوسش دارین ُ دوستون نداره کدومُ اتنخابـــ می کنید؟!‌

 

لـازم نیست فقط از لحاظ دوستی دو جنس مخالفـــ بررسی ش کنید!‌این علـاقه میتونه بین دو تا مونث یا حتی دو تا مذکر هم باشه‌! متوجه اید آیا؟ !

نظرات 4 + ارسال نظر
من و تو پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://ashnaiyeabani.blogfa.com/

سلام،خوبه این دکی هواتو داره ها:دی
درسا خوب پیش می ره؟؟!!!
بابا تک، مظلوم،...:دی
من که اولی رو انتخاب می کنم،دوستیه یه طرفه به درد جرز دیوار می خوره:دی

√یادداشت های خانوم فـــ پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

راستی دکی چند سالش؟
ف ک می کنم ۳۰ به بالا باشه شایدم در واقع جوون تر باشه ...
خب اونی که دوس داشته باشه ادمو . اگه جالب باشه حتما ادم ممکنه دوسش بداره.... ولی خب دومیه بهتره نه؟ سوال سختیه. بستگی به ادمش داره و شرایط

ماهی تنها جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی
من تا حالا به وبلاگ شما نیومدم
ولی یه مدتم نبودم
دلیل نبودنم تنهایی
از تنهایی خسته شدم
سربازیم تمام شد امدم دیدم اونی که دوست داشتم ازدواج کرده
دیگه خسته شدم می دونی چی می گم
دیگه کسی برام مهم نیست

شقایق شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.2khtarbala.parsiblog.com

سلام
از آشنایت خوشبختم
تو؟ به نظر من؟
یه عروسک 50 تومنی مهربون با یه قلب شاد و پر عاطفه.
و اما دکی...........
یه استاد منطقی 27و28 ساله.
خوب آدما بیشتر دوس دارن دوست داشته بشن .........بعضی ها هم برعکس.
در مورد مونثا من همه رو دوست دارم حتی اگه دوست داشته نشم.
اما در مورد مذکرا بیشتر دوس دارم دوست داشته بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد