بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

درگیر عادتم! سرگرم خود شدن!

الـان کارد بــِم بزنی خونَم در نمی یاد!‌ من دیــگه چیکار بایــَد بُکُنـــَم واسه حفظِ این رابطه؟!‌هوم!  تـــو می گی دوسَم داری! اُکی ! قبول! ولــی ... ! دیــــشَب مستِ خواب بودم! به زور خودمُ بیدار نگه داشتــَم که به قولِ دیشَبم عَمَل کرده باشم! داشتم کافه پیانو رو می خوندم که زنگ زدی!  دیگـــه داشتم غَـــش می کردم! تو حالِ منُ میفهمی ! میدونی وقتی خسته ام چه جوری میشم! تو حرف می زدی ُ من تمامِ سعی مُ میکردم که خواب اَز سَرَم بــِپِره! پرید! ولــی چه فایده! حس کردم خیـــلی خسته ای! واسه همینم نخواستم خودخواه باشمُ منت بزارم! واسه همین گُفتم بریم بخوابیم! ...!‌تو نباید قاطی می کردی ! متوجه ای؟! چرا اَز خونه تون زدی بیرون!  

گناهِ من اینـــه که فِک میکنم نباید همه چی ُ واسَت توضیـــح بـــِدم! ولــی تو...!  مُشکلاتت زیادِ! میفهممت! ولـــی مگه قرار نبود راهِ حل واسه شون پیدا کنیــــم! ؟  

امین؟!  چِمونِ ما دو تا!؟ مگه ما همونایــی نیستیم که ...!  یادمِ یه زمانی واسه ایـــنکه با هم دعوا کنیم ضَعف میکردم! آرزوی محالی بود واسَم! ولی الــان به چه راحتـــی از هم ناراحتـــ میشیم!   

اونموقعی که بیرون بودی زنگ زدم از دلت در بیارم تا راحت بخوابی ! ولی نزاشتی !

از دیشب گوشیمُ خاموش کردم! بــِت گفتم اَزَت انتقام میگیرم! گفتم...! اینارو گفتم که به خودت بیای! می دونم داغون می شی! می دونم گریه میکنی ! می دونم ...!‌ 

امین!!؟ ؟!!  

 

معذرت می خوام!  

دلواپَسَم نباش!

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.2khtarbala.parsiblog.com

سلاممممممممممممممم
نوشته ات خصوصی بود؟!
ببخشید من خوندمش.
امیدورام عاقلانه مشکلاتتون و حل کنین.
زوج که می شی مشکلات زیاد می شه
می دونی چرا؟
چون باید گذشت رو یاد بگیری
یکی من ، یکی تو
و گاهی هم چند تا چند تا گذشت کنیم
و اگه همدیگه رو درک کنیم همه چی درس می شه
گذشتم شیرین
دوستتون دارم.

من و تو شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام،پیش میاد و می گذره، فقط خدا کنه اون ناراحتیه موندگار نشه.

مریم یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://yohoho.blogfa.com

عزیزم...
نمی‌دونم چی بگم...خودت بهتر می‌دونی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد