بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

بــــارونِ اَخــــــــمو!

پنـج راهیِ دروغ!!!

آقـــامون داره میره اجباری!‌

به خدمَتِتون که ...! مااَم بلـــه!  

امروز کلــی با آقامـــون لـاو تو لـاو بودیــم! این یعنــی چــی!‌؟ آها ! بلــه! عَـرض میکُنم خدمتِتون!   

طـــی یـــک عَمَلیاتِ بیش اَز حد زیــرکانه دریــافتَم که آقاهه خیالـاتــی در سَـــرِ مُبارک می پروراند! و آن خیـــالـات چیســت!؟  ها!؟ یعنی باید بگـم بهِتون! نوچ ! نمی خوام! فقط خودم باید بدونم! ولـــی در راســـتایِ تحــقُق بخشیدن به آن خیالـات آقـاهه بی خیالِ درس شده ُ می خواد راهیِ خدمتِ مقدسِ سَ ر ب ا ز ی 

بشود! بغض!

 میگـــه اگه برم سربازی بعــدش درسُ کارُ تو رو در کنــارِ هم می تونم داشته باشم! یه جورایی اَم راست میگه! اَز عصر تا حالـا همش اونُ بدونِ مو فرض می کنم! این قسمتش واقعاْ واسَم سختِ!‌اخـــه چه جوری از اون موهایِ خومشِلِش دل بــِکنم من!  

دی : چیه خوب!  

راستش قبلـاْ اگه اسمِ سربازیُ می آورد می مردم ُ میکشتمش! ولـــی این دفعه کلــی ذوق کردم! خوشالــم که به فکرِ آیندمونِ!!!! دی:  حالـا آقایونی که از اینجا رد می شن پیلیز به من بگن این اجــباری چه جوری هَست حالـا! آقاهه میگه اگه تو شهرِ خودمون باشه ۱۲ ساعت پُستِ ۱۲ ساعت خونه س! آره؟!  

لوفاْ  اطلـاعاتتون ُ دریغ نفرمایــید! چون من اجازه ندارم از آقاهه بسوالم! میگه نفکر به این موضوع!   

خوب همینا دیگه!  

ما بریم دیگه !   

راستی ... 

هیــچی !  

 قابلِ توجه ِ دوستان گرام! بلـاگفا فقط همون یه بار باز شد برام!  

ولـــی همچنان با گوشـــی می خونمتون!  

 

٫٫ستاره! به جا اینــکه بیای اینجا هی میری تو اون بلـاگم که نیستم اونجا! ایـــــــــش! قَرَم ! دیگه نمیام پیشت!  

٫٫تی تاپ ؟! کجایی دختر! یعنی داری میدرسی تو؟!  

٫٫خانومِ‌ ف !‌ بــوس!  

٫٫ مریـــم!‌؟ هیـــــچی!‌قَرَم با توام!  

٫٫ هانـــی جون!‌بوووووووس!‌ 

 

فیلـاْ !‌ 

نظرات 3 + ارسال نظر
ماهی خانوم جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام خانومی
ممنونم که سر زدی به روزانه های من
امیدوارم توی کنکور زبان هم موفق بشی عزیزم.
خدمت سربازی الانم داره میرسه به یکسال!
اصلا نگران نباش پسرخاله ی خودمم مثلا یعنی رفته خدمت اما همش ور دل نامزدشه!
شاد باشی عزیزم

یادداشت های خانم فــ شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ http://flute.blogfa.com

ایول می ره سربازی..... نه واقن می گم که به فکرته و به فکر آینده اس.... چون تجربه دارم می گم من هی به یه نفر که قبلا باهاش دوست بودم می گفتم بچه برو کار سربازیتو جور کن به خرجش نرفت که نرفت. دست اخر که ازش جدا شدم رفت سربازی... می بینی ...
حالا بماند که تنبل بود و ایششششششششششش اه بره گمشه ....
در کل تموم شد این قضیه مال گذشته اش

یادداشت های خانم فــ شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

وای بوسم کردی مرسییییییییییییییییییی بیا بغلم....
:دی

تی تاپ می یاد نمی یاد؟ سلام برسون بهش.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد